Detaily spotu

Spoter Bart-nega
Spatřeno v Amsterdam, Netherlands
Datum 2008-01-22 17:26

Een lekkere belg in nederland... Het zal wel, maar deze GTC zag ik in de verte aan komen rijden richting de ondergrondse.... Dus heb ik daar even gezocht, en toen was het weer tijd voor garageterror met het boodschappenwagentje :D Op 1 foto nog te zien :P Aparte kleur, maar wel dik

Detaily auta

Maximální rychlost 312 km/h
Zrychlení 0-100 km/h 4.80 s
Výkon 560 hp
Točivý moment 650 Nm @ 1500 rpm
Váha 2485 kg

Komentře tohoto spotu


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Murcielago  -  v 19:41

    hebbik in knokke :P

    Odpovědět

  2. Profile pic
    Thomas  -  v 19:44

    paar weken terug gespot in Knokke:)

    Odpovědět

  3. Profile pic
    BRAZIL MF  -  v 19:50

    Lekkere kleur hooor!!!! :D

    Odpovědět

  4. Profile pic
    patrick  -  v 19:54

    belgen nemen wel vaker dikke wagens mee naar nederland thanks^O^ eergisteren nog een belgiesche 599 gtb foriano gezien:o

    Odpovědět

  5. Profile pic
    Robin.S  -  v 20:09

    Dat kenteken:P:P

    Odpovědět

  6. Profile pic
    KoenR  -  v 20:10

    Vaak zijn dit gewoon Nederlanders hoor

    Odpovědět

  7. Profile pic
    Laaurens_  -  v 21:23

    @ Patrick: Waar heb je die Belgische 599 gezien dan? Die is namelijk ook gespot bij mij in de buurt.

    Odpovědět

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Maarten  -  v 23:08

    3e foto is mooi

    Odpovědět

  9. Profile pic
    BELGIUM Tom Da Man  -  v 23:20

    NOL=KONT. Zelf heb ik er ook maar 1, dus dat kenteken is zeker zinvol.

    Odpovědět

  10. Profile pic
    GijsSpierings  -  v 23:37

    Deze heb ik in Valkenswaard gespot, lekker kleurtje!

    Odpovědět

  11. Profile pic
    kevin rossewij  -  v 09:12

    egt mooie combo met die kleuren mooie

    Odpovědět

  12. Profile pic
    Russian Brabus  -  v 11:22

    Paar jaar terug zag in Moskou een Bentley GT met dezelfde kleur als deze GTC. Niet mooi.

    Odpovědět

  13. Profile pic
    patrick  -  v 16:41

    @laurens: in ede

    Odpovědět

  14. Profile pic
    patrick  -  v 16:42

    alleen op de snelweg dus kon geen foto's maken:'(

    Odpovědět

  15. Toto není ok

Více Bentley Continental GTC Spoty



Související novinky